ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده: بهانه‌ای برای اعتصاب بازیکنان نیست


افشارزاده: بهانه‌ای برای اعتصاب بازیکنان نیستمهر/ سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مشکلات مالی بازیکنان حل شده و دیگر بهانه‌ای برای اعتصاب وجود ندارد در مورد سفر آبی‌پوشان به سوئد و همراهی خودش گفت: مثل خیلی‌ها اهل سفر نیستم.
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد سفر تیم فوتبال استقلال به صورتی که به منظور انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم هامارابی انجام خواهد شد و اینکه در این سفر آبی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد، اظهار داشت: کجا بروم؟ من مثل خیلی‌ها اهل سفر نیستم که تا موضوع آن مطرح می‌شود، ساک و بلیتم را آماده کنم. در تهران خیلی کارها دارم که باید به آنها رسیدگی کنم و مهمتر از همه اینکه سفر استقلال به سوئد در ایام نوروز انجام می‌شود و ترجیح می‌‌دهم آن زمان کنار خانواده‌ام باشم.
وی تصریح کرد: در نبود من هم مشکلی برای مجموعه تیم طی سفر ایجاد نمی‌شود. آقایان عباس کردنوری (عضو هیات مدیره) و نصرالله عبداللهی (مشاور) به نمایندگی از من، سرپرستی تیم را در سفر به سوئد بر عهده خواهند داشت. با حضور این دو نفر خیال من هم آسوده است و خیلی راحت هنگام حضور تیم در سوئد، به امور شخصی و خانواده‌ام رسیدگی می‌کنم.
افشارزاده تاکید کرد: برای سفر تیم استقلال به کشور سوئد، انجام و پیگیری امور اعزام و مدیریت آنها بر عهده من بود که به همه آنها رسیدگی کردم.
سرپرست باشگاه استقلال همچنین در رابطه با عادل شیحی بازیکن مراکشی که جدیدترین گزینه خارجی مورد نظر کادر فنی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم است، اظهار داشت: شیحی بازیکن خیلی خوبی است. علاوه بر اینکه خانم هراتیان و دکتر نوروزی وضعیت پزشکی وی را تائید کرده‌اند، مظلومی هم به لحاظ فنی این بازیکن را تائید کرده و حتی موافقت خود را برای در اختیار گرفتنش طی نامه‌ای به من اعلام کرده است؛ بنابراین جذب شیحی و قرار گرفتن وی در ترکیب تیم تا حد زیادی قطعی است.
وی در این رابطه ادامه داد: شیحی طبق برنامه ظهر امروز در دفتر من حاضر می‌شود تا پیش‌نویس قرارداد وی را امضا کنیم. البته هنوز این بازیکن پیش من نیامده است اما آنچه مسلم است فعلا قرارداد وی تا پایان فصل منعقد می‌شود. بعد از اتمام این فصل، در مورد ادامه همکاری با عادل شیحی بر اساس نظر کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد اوضاع مالی باشگاه نیز یادآور شد: ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را که خیلی وقت پیش دادیم فکر نمی‌کنم فعلاً برنامه‌ای برای اعتراض و مطرح کردن مشکلات مالی وجود داشته باشد.
افشارزاده تاکید کرد: البته از حالا پیگیر پرداخت مابقی بودجه توافق شده از محل اسپانسر هستیم. اما اینکه تا پایان سال پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشیم یا نه، اصلاً مشخص نیست و اگر طی سه هفته آینده بودجه جدیدی به دستمان برسد، حتماً برای آن برنامه‌ریزی کرده و به اوضاع مالی رسیدگی می‌کنیم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
دلایل اعتصاب بازیکنان نفت تهران و مصاحبه بازیکنان