سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شیر رایگان بین دانش آموزان تمام دوره های تحصیلی گلپایگان توزیع می شود


حبیب الله جمالی روز دوشنبه هنگام بازدید از نحوه توزیع شیر در هنرستان دخترانه بانو قایدی شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران افزود: در سال های گذشته شیر فقط بین دانش آموزان مقطع ابتدایی و اول متوسطه توزیع می شد اما در سال تحصیلی جاری این طرح شامل تمام دانش آموزان دوره های تحصیلی، پایه پیش دبستانی و بزرگسالان شد.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری تاکنون سه نوبت شیر با همکاری مدیران و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در مدارس این شهرستان توزیع شده است، افزود: در این سال قرار است تا 50 نوبت شیر بین دانش آموزان توزیع شود.
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه شیر پاکتی پاستوریزه توزیعی بین دانش آموزان از کیفیت لازم برخوردار است، اظهار کرد: برای تامین شیر مدارس، با کارخانه شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان که از شرکت های معتبر تولید محصولات لبنی است، قرارداد منعقد شده است.
جمالی اظهار کرد: توزیع شیر در مدارس، فرهنگ سازی مناسبی محسوب و باعث می شود است دانش آموزان از مصرف خوراکی های فاقد ارزش غذایی دوری کنند.
وی افزود:در سال سال تحصیلی 94 -95 بیش از 14 هزار دانش آموز در 130 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/7138

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توزیع خوراک گرم بین دانش آموزان دختر وپسر دبستان جوادیه