سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انگليس اجازه پرواز هواپيماها از شرم الشيخ به لندن را صادر کرد


انگليس اجازه پرواز هواپيماها از شرم الشيخ به لندن را صادر کرد

خبرگزاري صدا و سيما/ دفتر نخست وزيري انگليس پنجشنبه اعلام کرد لندن از جمعه اجازه پرواز هواپيماها را از مرکز تفريحي شرم الشيخ مصر به انگليس براي بازگرداندن 20 هزار گردشگر انگليسي حاضر در اين بندر صادر مي کند.
انگليس پيشتر چهارشنبه اين پروازها را به حال تعليق در آورده بود.

سخنگوي دفتر نخست وزيري انگليس در بيانيه اي اعلام کرد:« دولت تصميم گرفته است در هماهنگي با شرکت هاي هوايي پروازها از شرم الشيخ به انگليس فردا از سرگرفته شود .»

اين سخنگوبا توضيح «تدابير امنيتي بيشتري که براي تامين امنيت اين پروازها » اتخاذ شده است تصريح کرد « مسافران فقط با کيف دستي مجاز به سفر خواهند بود و بقيه چمدان ها به زودي به صورت جداگانه منتقل خواهد شد.»
شرکت هواپيمايي ايزي جت اعلام کرده است 10 پرواز و شرکت هواپيمايي مونارک پنج پرواز برنامه ريزي کرده است درحالي که شرکت هواپيمايي تامسون تاييد کرد جمعه هواپيماهايي را براي بازگرداندن مشتريان خود اجاره کرده است بدون آنکه شمار اين هواپيماها را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن ،‌سخنگوي دفترنخست وزيري انگليس همچنين تصريح کرد :« پروازهاي انگليس به سمت شرم الشيخ همچنان تعليق است و وزارت امور خارجه انگليس همچنان توصيه مي کند از هرگونه سفر هوايي غير ضروري به فرودگاه شرم الشيخ يا از اين فرودگاه خودداري کنند.
اين منبع اعلام کرد:« ما به همکاري با مصري ها براي بازگرداندن اوضاع به حال عادي در اسرع وقت ،‌ادامه مي دهيم .»


ویدیو مرتبط :
گابی - جیگر:شرم آوره شرم آوره شرم آوره کلاه قرمزی