فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لاریجانی: سوختگان وصل فرصتی برای دیدن چهره‌های حماسه‌ساز این مرز و بوم است


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اختتامیه سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل عصر امروز با حضور چهره‌های سیاسی،‌ نظامی و فرهنگی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی برای این همایش ادبی پیامی ارسال کرد که سعید حدادیان دبیر این همایش آن را برای حاضران قرائت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

سلام بر حسین غافله‌سالار کاروان کربلا، سلام بر نهضت عاشورا پرچم همیشه برافراشته عشق و ایثار، سلام بر سوختگان وصل که با نقد جان رسیدن به جانان را برگزیدند. سلام بر قلم‌های رسا و اندیشه‌های ژرف شعر و ادبیات دفاع مقدس به عرصه ظهور رسیدند. دفاع مقدس در ادامه تاریخ کربلا جریانی سیال در تجدید حیات اسلام است که دفاع از دین را از آغاز آدم تا خاتم برای رسیدن به معبود برگزید.

همایش ادبی سوختگان وصل فرصتی است برای دیدن چهره‌های حماسه‌ساز بی‌ادعای این مرز و بوم و شنیدن فریاد الهام‌بخش و همیشه امیدآفرین آنان. آنان که با غیرت و اقتدار رفتند تا ایران اسلامی بماند.

اینجانب پایداری، مقاومت و ایثار دریادلان خستگی‌ناپذیر دزفول این دژ مستحکم و نفوذ‌ناپذیر سرزمین دلاورپرور خوزستان که یاد امام جمعه فقید آن که چون خورشید می‌درخشید را گرامی می‌دارم و از تلاشگران و برگزیدگان این همایش ادبی قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/و

 


ویدیو مرتبط :
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در همایش سوختگان وصل