سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوگل استارتاپ Synergyse را با هدف تعلیم کاربران Apps for Work خریداری کرد


گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد که استارتاپ Synergyse را به منظور آموزش کاربران سرویس  Apps for Work خریداری کرده است. غول موتورهای جستجو به غیر از اعلام این خبر جزئیات بیشتری در مورد مفاد قرارداد در اختیار رسانه ها قرار نداد، اما تنها چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که خدمات Synergyse برای کلیه کاربران Apps for Work گوگل رایگان خواهد بود.

Synergyse یک پلتفرم آموزشی آنلاین ساده است که با استفاده از سرویس فضای ابری گوگل طراحی شده و بسیاری از شرکت ها و ادارات از آن برای آموزش کارمندان خود بهره می گیرند. به گفته گوگل شرکت هایی که از خدمات Synergyse استفاده می کنند «به طور متوسط 35 درصد تمایل بیشتری به استفاده از محصولات Apps for Work دارند که می تواند نشانه ای از تمایل بیشتر آن ها به خلاق بودن و استقبال از ورود به عرصه دیجیتال نیز باشد.»

شایان ذکر است که کلیه خدمات آموزشی Synergyse برای کاربران Apps for Work گوگل رایگان خواهد بود. بد نیست بدانید که خدمات آموزشی Synergyse در حال حاضر در بیش از 3000 شرکت (و برای بیش از چهار میلیون کاربر) استفاده می شود که از جمله این شرکت ها می توان به موتورولا، Woolworths و Dow Jones اشاره نمود.


ویدیو مرتبط :
the new apps reality for windows phone