سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملیات گسترده ارتش مصر در سینا؛ بمباران مناطق مختلف العریش


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش مصر و پلیس این کشور صبح روز دوشنبه (امروز) عملیات گسترده‌ای برای بازداشت و بازرسی برخی مناطق شهر العریش در شمال شرق استان سینا اجرا کردند.

پایگاه خبری «آی24»، گزارش داد که در این عملیات نیروهای ارتش به صورت تصادفی تعدادی از شهروندان مصری بازرسی کرده‌اند و در این میان شمار زیادی از آنها را بازداشت کرده‌اند.

ساکنان العریش خبر داده‌اند که نیروهای امنیتی همچنین مانع خروج شماری از شهروندان مصری از خانه‌هایشان در زمان اجرای عملیات شده بودند و هیچ توضیحی در خصوص این اقدام خود به مردم ارائه نداده بودند.

شبکه خبری «الجزیره»، نیز گزارش داد که جنگنده‌ها و بالگردهای ارتش مصر مناطقی در العریش در شمال سینا را مورد هدف حملات هوایی خود قرار داده‌اند.

بعد از انفجار در یکی از پایگاه‌های پلیس مصر در دوهفته گذشته و کشته شدن دست کم 18 پلیس مصری، ارتش و نیروهای پلیس عملیات گسترده‌ای را برای بازداشت عناصری که احتمال می‌رود با داعش همکاری می‌کنند؛ در مناطق مختلف سینا آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
عملیات نیروی هوایی ارتش مصر برعلیه داعش در صحرای سینا