سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری تویوتا در حوزه هوش مصنوعی


سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری تویوتا در حوزه هوش مصنوعی

شرکت تویوتا یک میلیارد دلار در یک شرکت تحقیقاتی که خود در دره سیلیکون تاسیس کرده، سرمایه گذاری می کند تا بتواند به دستاوردهای جدیدی در حوزه هوش مصنوعی و علم رباتیک دست یابد.

فارس/ شرکت تویوتا یک میلیارد دلار در یک شرکت تحقیقاتی که خود در دره سیلیکون تاسیس کرده، سرمایه گذاری می کند تا بتواند به دستاوردهای جدیدی در حوزه هوش مصنوعی و علم رباتیک دست یابد.
به گزارش لس آنجلس تایمز، این سرمایه گذاری کلان نشان می دهد تویوتا هم قصد دارد خودروهایی تولید کند که خود قادر به رانندگی باشند و بتوانند از فناوری‌های جدید برای تسهیل سفرهای دور و دراز خودداری کنند.

آکیو تویودا ریس شرکت تویوتا روز گذشته اعلام کرد که این شرکت جدید تحقیقاتی کار خود را از ماه ژانویه سال 2016 با 200 کارمند در مرکزی نزدیک به دانشگاه استنفورد آغاز خواهد کرد. قرار است مرکز دیگری هم توسط تویوتا به همین منظور در کمبریج و در نزدیکی دانشگاه ام آی تی تاسیس شود.

تویوتا می گوید رقم یاد شده را ظرف 5 سال هزینه خواهد کرد و از نتایج آن در صنایع دیگری به غیر از اتومبیل سازی هم استفاده خواهد کرد. این شرکت قبلا ربات هایی با هدف کمک به حرکت افراد سالمند، معلول و بیمار طراحی کرده و حتی ربات هایی ساخته که می توانند آلات و اسباب موسیقی را به خوبی بنوازند.


ویدیو مرتبط :
هوش مصنوعی - توضیحی از ماهیت و آینده احتمالی هوش مصنوعی