سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی وزارت ارشاد: احکام قوه قضاییه را اجرا می کنیم


سخنگوی وزارت ارشاد: احکام قوه قضاییه را اجرا می کنیم

میزان/ سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص ممنوع التصویری رئیس اصلاحات گفت: اینکه مرجع قضایی در رابطه با این موضوع حکم و رای داده قابل احترام است. وزارت ارشاد قصد دخالت در موضوعاتی که قوه قضائیه پیگیری می‌کند ندارد و بر اساس مصالحی که قوه قضائیه تشخیص داده و حکم صادر کرده است ما نیز آن را اجرا می کنیم.

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با میزان در مورد بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: در یک نشست خبری خبرنگار سوالی در خصوص بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات پرسید و متاسفانه برخی سایت ها و روزنامه ها برداشت های متفاوتی از آن کردند و عده ای هم از پاسخ من بهره برداری سیاسی کردند من در آن نشست در واقع یک بحث حقوقی در قانون اساسی را مطرح کردم.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اینکه مرجع قضایی در رابطه با این موضوع حکم و رای داده قابل احترام است. وزارت ارشاد قصد دخالت در موضوعاتی که قوه قضائیه پیگیری می‌کند ندارد و بر اساس مصالحی که قوه قضائیه تشخیص داده و حکم صادر کرده است ما نیز آن را اجرا می کنیم.

نوش آبادی افزود: وزارت ارشاد هم آن رای و حکم قوه قضاییه را به اطلاع مطبوعات و رسانه ها رسانده است بنابراین ما بحث مان تقابل با قوه قضائیه نیست. ما به عنوان وزارت ارشاد وظیفه داریم پیگیر مسائل و جرائمی که در حوزه مطبوعات پیش می آید باشیم و هر کسی تخلف یا تخطی انجام دهد بر اساس قانون با آن برخورد می شود.

سخنگوی وزارت ارشاد در پایان در خصوص ممنوع التصویری رئیس اصلاحات گفت: در مورد ممنوع التصویری شخص مورد نظر، قوه قضائیه رای خود را صادر کرده و آن حکم و رای به مطبوعات و رسانه ها ارسال شده است و مطبوعات آن را رعایت می کنند، هر کس هم برخلاف قانون عمل کند با آن برخورد می شود. وزارت ارشاد در چارچوب مقررات عمل می کند و فراتر از قانون نمی تواند حرفی بزند.

وی در پایان عنوان کرد: از رسانه‌هایی که حریم را بشکنند حمایت نمی‌کنیم و وزارت ارشاد هم بنای حمایت از این رسانه‌ها را ندارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ماجرای کشف حجاب بازیگران از زبان سخنگوی وزارت ارشاد