نرجس امام‌قلی‌نژاد: سهمیه المپیک گرفتن سخت است


نرجس امام‌قلی‌نژاد گفت: برای کسب سهمیه المپیک شرایط سختی داریم.

به گزارش ایسنا، رقابت های کسب سهمیه المپیک در هند آخرین فرصت تیراندازی جهت افزایش سهمیه های تیم ایران است. تیم ملی ایران پیش از این در جام جهانی آذربایجان توسط الهه احمدی و نجمه خدمتی دو سهمیه کسب کرده است.

ملی‌پوش تفنگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا) درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: من بعد از رقابتهای جهانی آذربایجان که نتوانستم به سهمیه برسم خیلی بهم ریختم اما حالا شرایط روحی‌ام خیلی بهتر است. تلاش زیادی کردم که آمادگی روحی خود را بازگردانم زیرا شرایط روحی در تیراندازی بسیار مهم است.

وی همچنین گفت: تلاش زیادی کرده ام تا به سهمیه المپیک برسم اما از نظر من در رشته تفنگ شانس جام بزرگ برای کسب سهمیه زیاد است. امیدوارم بتوانیم تعداد سهمیه های ایران را افزایش دهیم.

امام قلی نژاد همچنین اظهار کرد: ما در بادی کسب سهمیه کرده ایم. رشته تخصصی من بادی است. سخت است در خفیف سهمیه بگیرم زیرا رشته تخصصی من نیست از طرفی فشنگ کافی هم نداشتیم تا خوب تمرین کنیم.

وی در پایان گفت: من تمام تلاش خود را خواهم کرد و امیدوارم سهمیه بگیرم. اگر من هم سهمیه نگرفتم امیدوارم دیگر تیراندازان کشور که در هند به سر می‌برند به سهمیه برسند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
هندبالی ها آماده برای سهمیه المپیک