سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور روادید زائران اربعین از كنسولگری عراق پیگیری می شود


به گزارش ایرنا ناصر حویزاوی روز چهارشنبه در خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با هماهنگی وزارت امور خارجه حسب نیاز، نمایندگان كنسولگری عراق در شهرهای خرمشهر، اهواز، دشت آزادگان و بستان مستقر شد كه تجربه موفقی بود و اگرچه نقص هایی داشت، سعی می شود این نقص ها برطرف شود.
وی افزود: امسال نیز به منظور سهولت كار زائران، صدور روادید زائران اربعین از كنسولی عراق در شهرهای یاد شده پیگیری می شود كه تحقق آن به نظر قطعی وزارت كشور بستگی دارد.
مدیر كل حج و زیارت خوزستان با بیان دستاوردهای نشست مشترك دیروز ستاد هماهنگی اربعین شهرستان های جنوبی استان خوزستان در خرمشهر، گفت: با توجه به افزایش تردد زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه، بازدید میدانی از زیرساخت های مزر شلمچه با حضور فرمانداران شهرستان های آغاجاری، امیدیه، بهبهان، آبادان و خرمشهر و دیگر مسئولان دستگاه های مربوط انجام شد و نقاط قوت و ضعف در برنامه های اربعین سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی اظهار كرد: امیدواریم با همكاری بین بخشی دستگاه ها، زیرساخت ها بیش از گذشته فراهم شده و مشكلات رفع شود تا زائران بدون كمترین مشكل به عتبات عالیات سفر كنند.
حویزاوی همچنین با تجلیل از اقدام های انجام شده برای تامین رفاه زائران در مز شلمچه، گفت: احداث پایانه مسافری شلمچه از اقدام های بزرگ است كه امیدواریم این پروژه بزودی بهره برداری شود.
مرزهای مهران در استان ایلام، چذابه و شلمچه در خوزستان از مبادی زمینی تردد زائران اربعین و عتبات عالیات است.
در اربعین سال گذشته 700 هزار زائر از 2 مرز شلمچه و چذابه به عراق عزیمت كردند.
2077/7100/6125

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زائران اربعین که وارد میسان عراق می شوند