ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وحید شمسایی: بی‌معرفتی است لیگ فوتسال برای جام باشگاه‌های آسیا تعطیل نشود


وحید شمسایی: بی‌معرفتی است لیگ فوتسال برای جام باشگاه‌های آسیا تعطیل نشود مهر/ سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه پیشنهادهایش را برای سال آینده به این باشگاه داده است، گفت: بی معرفتی است که لیگ برتر برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تعطیل نشود.
وحید شمسایی درباره مصوبات سازمان لیگ فوتسال و آغاز مسابقات لیگ برتر از تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ با بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر که خانواده فوتسال در نهایت به این نتیجه رسید که تعطیلی هشت ماهه لیگ به ضرر فوتسال خواهد بود و تاریخ لیگ را مشخص کرد. جای شکرش باقی است که لیگ قبل از جام جهانی و جام باشگاه‌های آسیا شروع می‌شود. این کمک می‌کند که تیم ملی از نظر کمبود بازی ضرر نکند و تمام بازیکنان با انگیزه لیگ را شروع کنند.
وی درباره اینکه پیشنهاد خودش شروع مسابقات از خردادماه بوده است، ادامه داد: من موافق شروع مسابقات قبل از شروع جام جهانی و جام باشگاه‌ها بودم. آغاز لیگ در خرداد یا تیرماه تفاوت زیادی با هم ندارد. باید یکسری از باشگاه‌ها را هم در نظر گرفت که برای تامین بودجه نیاز به زمان بیشتری دارند. در مجموع با این برنامه نه تیم ملی ضرر می‌کند و نه باشگاه‌ها.
سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات درباره اینکه آیا این برنامه در تصمیمش برای ادامه همکاری با باشگاه تاسیسات تاثیری خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز تکلیف من معلوم نیست. فعلا تاریخ لیگ مشخص شده است. من با آقای حلاجی مدیرعامل باشگاه دو، سه جلسه داشتم و حتی یکبار هم با هیات مدیره جلسه داشتم. پیشنهادهایمان را به لحاظ مالی و تامین بودجه دادیم و قرار شد تا این بودجه تصویب شود. البته باشگاه هم حق انتخاب دارد. قصد بازارگرمی ندارم ولی همین الان سه تیم دیگر با من صحبت کرده‌اند و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.
شمسایی همچنین درباره اینکه سازمان لیگ مصوب کرده است مسابقات لیگ برتر در جریان برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تعطیل نشود، گفت: مشخص نیست که من در تیم تاسیسات باشم یا نه، ولی در مجموع می‌گویم که این کار قشنگی نیست چون تاسیسات نماینده ایران در آسیا است و باید بعد از بازگشت از این بازی‌ها، در لیگ فشرده به میدان برود. سال گذشته هم در حق ما کم لطفی شد و بلافاصله بعد از بازگشت از اصفهان و قهرمانی در جام باشگاه‌ها، برای ما در لیگ بازی گذاشتند.
وی افزود: امسال اتفاقات خوش فوتسال با قهرمانی تاسیسات در آسیا استارت خورد و باشگاه ما سردمدار موفقیت در این رشته بود تا در نهایت توانستیم سه گانه را در آسیا با قهرمانی تیم زنان و مردان بگیریم. به نظرم بی معرفتی است که مسابقات لیگ برای جام باشگاه‌های آسیا و نماینده ایران تعطیل نشود.
سرمربی - بازیکن فصل گذشته تاسیسات همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت جسمانی‌اش، تصریح کرد: یک هفته‌ای است که ضربه زدن به توپ را شروع کرده‌ام و از هفته آینده هم کار با توپ را شروع می‌کنم. اگر خدا بخواهد از عید تمریناتم را به صورت کامل آغاز می‌کنم. روز اول عید هم هرکجا که باشم، با صدای سال تحویل، ورزش می‌کنم تا همانند سال ۹۴ موفق باشم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
انتخاب آنالیزور فنی فوتسال جام باشگاه های آسیا