فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داوران بخش سریال‌های تلویزیونی جشنواره «روحانی و سینما» معرفی شدند


به گزارش خبرگزاری فارس، در این بخش سهیل جهان بیگلری، بهروز افخمی و حجـت‌الاسلام شهاب مرادی به ارزیابی 12 اثر نامزد این بخش می‌پردازند.

فیلم‌های «مدرس» به کارگردانی هوشنگ توکلی، «مرغ حق» به کارگردانی حسن مختاری و مسعود فروتن، «شیخ مفید» به کارگردانی سیروس مقدم و فریبرز صالح، «روشن تر از خاموشی» به کارگردانی حسن فتحی، «کیف انگلیسی» به کارگردانی سید ضیاء الدین دری، «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، «آخرین گناه» به کارگردانی علی دهکردی، «تبریز در مه» به کارگردانی علی لدنی، «سال‌های مشروطه» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی، «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدرضا شفیعی جزو نامزدهای دریافت جایزه این بخش هستند.

مراسم اختتامیه دومین جشنوار «روحانی و سینما» و معرفی نفرات برتر آن، 27 فروردین از ساعت 15:30 لغایت20 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
هیات داوران بخش انیمیشن چهارمین جشنواره فیلم عمار