سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برپایی آیین های سوگواری اربعین حسینی در کردستان


به گزارش خبرنگار ایرنا، مساجد، تکایا، حسینیه ها و اماکن مذهبی و امامزاده های استان کردستان در شهرها و روستاهای مختلف طی دیشب و امروز مملو از عزاداران حسینی و عاشقان خاندان نبوت بود.
در سنندج مرکز استان کردستان شب گذشته در حسینیه این شهر آیین عزاداری با حضور دوستداران اهل بیت (ع) اعم از شیعه و سنی برگزار شد و در این آیین مرثیه خوانان اهل بیت (ع) با بیان مصایب وارده به خاندان پیامبر اعظم اسلام (ص) در واقعه کربلا، روضه خوانی کردند.
آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام اهل تشیع سخنران اصلی این مراسم بود.
امروز نیز عزاداران حسینی در سنندج پس از راهپیمایی و دسته روی از میدان آزادی به میدان انقلاب، در حسینیه شهر سنندج گردهم آمدند تا در آیین سوگواری اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اشک ماتم بریزند.
عزاداران حسینی که از نقاط مختلف شهر سنندج گردهم آمده بودند پس از عزاداری در حسینیه سنندج، به اقامه نماز پرداختند.
7351/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی (ع)