اتوبوس دانش آموزان دچار سانحه شد


پایگاه خبری پلیس قم: رئیس پلیس راه استان قم گفت: یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قم -تهران پس از ترکیدگی لاستیک با ۳۷ مسافر دانش آموز با عبور از گارد وسط جاده به لاین روبه‌رو رفت.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل ۳۷ مسافر دانش آموز که از قزوین به قم برای زیارت در حال حرکت بود، در مسیر برگشت کیلومتر ۳۶ آزادراه قم - تهران به علت ترکیدگی لاستیک جلو سمت چپ، کنترل وسیله نقلیه از عهده راننده خارج شد.

وی با اشاره به تکرار حادثه تصادف سال ۹۲ در آزاد راه «قم - تهران»، ادامه داد: اتوبوس پس از برخورد با گارد وسط و یک تیر چراغ برق و عبور از این موانع به مسیر مخالف رفته و در لاین اضطراری متوقف شد که خوشبختانه هیچ خودرویی در مسیر روبه رو با آن برخورد نکرد و این حادثه به خیر گذشت.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: بی‌کیفیت بودن لاستیک که دارای آج بالای ۷۰ درصد و ساخت کشور چین بود از قسمت داخل آن دچار ترکیدگی و منجر به عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده شد. جمشیدی راد بأ تاکید بر اینکه رانندگان به هیچ عنوان نباید از لاستیک‌های بی‌کیفیت استفاده کنند، گفت: باید وارد کنندگان اینگونه لاستیک‌ها که با جان مردم بازی می‌کنند، پاسخگو باشند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با والدین دانش آموزان سانحه اتوبوس بروجن