ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ابراهیموویچ: میدان اصلی شهر مالمو را برای طرفدارانم اجاره کرده‌ام!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 16:23

ابراهیموویچ: میدان اصلی شهر مالمو را برای طرفدارانم اجاره کرده‌ام!

تسنیم/ مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن ابراز امیدواری کرد که در دیدار با مالموی سوئد در پنجمین بازی اروپایی این فصل تیمش مورد تشویق هواداران دو تیم قرار بگیرد.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امشب (چهارشنبه) در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان مالموی سوئد است و به این ترتیب زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی PSG این فرصت را خواهد داشت که به خانه تیم اول دوران بازیگری‌اش برگردد.
ایبرای 34 ساله که تیمش در صورت کسب پیروزی در این بازی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی می‌کند، گفت: سناریوی عالی این است که ما بازی را ببریم، من هت‌تریک کنم و همه بعد از بازی نامم را صدا بزنند.
بازگشت ابراهیموویچ به خانه‌اش خبر بزرگی برای هموطنان و هواداران او است، آنقدر که ایبرا میدان مرکزی شهر را برای یک شب اجاره کرده تا در آن برای هوادارانی که بلیت تماشای بازی را ندارند، یک نمایشگر بزرگ بگذارد و بازی در آن پخش شود.
ابراهیموویچ در این باره هم گفت: زمانی که فهمیدم قرار است با مالمو بازی کنیم به خودم گفتم که باید میدان اصلی شهر را اجاره کنم. من واقعاً می‌خواستم که همه بتوانند بازی را تماشا کنند تا تجمع آنها به یک فستیوال بزرگ و به یاد ماندنی برای همه ما تبدیل شود.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال سوئد است، تیمی که ابراهیموویچ در فاصله سال‌های 1999 تا 2001 برایش توپ زد و محصول آکادمی آن است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تصادف راننده فرمول یک در میدان اصلی شهر