سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه ی گوشی های جدید سامسونگ و HTC در چین


اچ تی سی و سامسونگ از گوشی های جدیدی خبر دادند که به طور انحصاری برای چین تولید کرده اند.

عصر تکنولوژی/ اچ تی سی و سامسونگ از گوشی های جدیدی خبر دادند که به طور انحصاری برای چین تولید کرده اند.

دستگاهی که اچ تی سی ارائه داده، اچ تی سی وان ایکس۹ (HTC One X9) نام دارد. این گوشی ۵.۵ اینچی دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی است که با یک پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک و ۳ گیگابایت رم طراحی شده است. قیمت این دستگاه حوالی ۳۷۰ دلار است و با حافظه ی ۳۲ گیگابایتی فروخته می شود. لازم به ذکر است که حافظه ی این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲ ترابایت هم افزایش می یابد. این گوشی دارای دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با تثبیت کننده ی تصویر نوری است که از این نظر شبیه به مدل A9 است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم برای قسمت جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی قرار گرفته که می تواند آن را برای استفاده ی مداوم در طول روز روشن نگه دارد. گوشی سامسونگ گلکسی A9 از نظر اندازه و توان شبیه به همین مدل است.

گوشی سامسونگ گلکسی A9 از نظر اندازه و توان شبیه به همین مدل است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر آمولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. گلکسی A9 دارای یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. این سازنده در داخل این دستگاه از پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت) بهره برده است. هنوز به طور رسمی برای این گوشی قیمتی تعیین نشده است. هر دو گوشی از ویژگی های قدرتمندی بهره می برند، اما منحصرا برای چین عرضه می گردند.

گلکسی A9 با گوشی های دیگری که اخیرا توسط سامسونگ عرضه شده، از نظر لبه ی خمیده ی شیشه ای و فلزی با مشخصات قوی و قابلیت هایی مانند اثر انگشت خوان و سامسونگ پی مطابقت می کند. مدل اچ تی سی وان ایکس۹ همچنان دارای بدنه ی تمام فلزی است و این همان طراحی ای می باشد که این کمپانی در طول چند سال گذشته از آن بهره برده است. قسمت پشت این گوشی هم شبیه به آیفون است.

اما جلوی این گوشی بیشتر شبیه به یک گوشی سامسونگ است چرا که این دستگاه هم از یک ظاهر شیشه ای و دکمه های خازنی در قسمت پایین بهره می برد.
احتمالا این دو دستگاه به صورت انحصاری برای چین ساخته شده اند ولی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی دسترسی این گوشی در ایالات متحده و اروپا منتشر نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
عرضه نسخه IRON MAN گوشی سامسونگ