سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دفع حمله به «خان طومان» حلب؛ مرگ بیش از 100 تروریست «النصره»+فیلم ونقشه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از پاکسازی مساحت وسیعی از ریف جنوب غربی و شرقی استان حلب، گروه‌های تروریستی برای مقابله با پیشروی نیروهای سوری و مقاومت، صدها تن از عناصر تروریستی خود را از شمال حلب به سوی غرب و جنوب غرب این استان منتقل کردند.

به گزارش فارس، از شنبه شب گذشته نیز نزدیک به 320 تن از عناصر تروریستی از جمله «جیش المجاهدین» و «جبهة النصرة» حملات شدیدی را به غرب منطقه راهبردی «خان طومان» ترتیب دادند.

برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر   کلیک کنید

بنا بر این گزارش، در پی این حمله، درگیری شدیدی بین تروریست‌ها و نیروهای سوری و مقاومت در شرق منطقه آغاز گردید و درگیری‌ها تا صبح روز یکشنبه ادامه داشت که در نهایت نیروهای سوری پس از مقاومت شدید توانستند ده‌ها تن از عناصر تروریستی را کشته و شمار زیادی از آنها را زخمی کنند.

به گزارش فارس، بیشتر تلفات تروریست‌ها بر اثر حملات توپخانه‌ای و حملات جنگنده‌های روس و سوری بوده است.

البته به اعتراف تروریست‌ها در جریان این عملیات، بیش از 100 تن از عناصر تروریستی جبهة النصره کشته شدند و تعدادی از عناصر باقی مانده با رها کردن اجساد همرزمان خود مجبور به عقب‌نشینی از منطقه شدند.


مشاهده اندازه بزرگ‌تر نقشه در اینجا   

 

بنا بر این گزارش، گروهی از عناصر تروریستی جیش المجاهدین که بطور مخفیانه قصد نفوذ به منطقه را داشتند تا اجساد تروریست‌ها را از این منطقه خارج کنند نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند با هدف قرار دادن خودروی آنان توسط موشک حرارتی خودرو را بطور کامل منهدم کنند و تمامی سرنشینان آن را بکشند.

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دفع حمله تروریست ها به فرودگاه نظامی کویرس حلب