ستایش خاص کلوپ از فرگوسن


سرمربی آلمانی لیورپول قبل از دیدار حساس برابر منچستر یونایتد به ستایش از فرگوسن پرداخت و او را "جان لنون" فوتبال دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، فرگوسن نماد باشگاه منچستر یونایتد به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم محبوب‌تر از هر بازیکنی است. او از سال 1986 تا 2013 هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت و توانست با این تیم عنوان‌های زیادی به دست آورد تا جایی که این تیم را به پرافتحارترین تیم تاریخ لیگ جزیره تبدیل کرد.

منچستریونایتد در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ جزیره یکشنبه در اولدترافورد از لیورپول پذیرایی می کند.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول قبل از این دیدار حساس به ستایش از فرگوسن پرداخت و او را بهترین مربی تاریخ فوتبال جهان دانست. او گفت: بدون شک فرگوسن از نظر من بهترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان است. او نتایج خیره کننده‌ای به دست آورد و می توانم او جان لنون فوتبال بدانم.

جان لنون یکی از بزرگترین موسیقی دان‌های تاریخ جهان به شمار می‌آید و یک نوآور به تمام معنا بود و به همین خاطر هم یورگن کلوپ سرآلکس فرگوسن را به او تشبیه می‌کند چرا که او هم توانست طرحی نو در شیاطین سرخ در اندازد و این تیم را به بهترین و پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس تبدیل کند.

کلوپ ادامه داد: برایم افتخار بسیار بزرگی است که برای ساعاتی در کنار فرگوسن نشستم و با او درباره مسائل فوتبالی حرف زدم و نظر دادم. او شخصیتی بسیار جالب دارد و از نظر من بهترین است.

این مربی آلمانی درباره دیدار حساس برابر منچستر یونایتد هم گفت: همه می دانند که این دیدار تا چه اندازه حساس است. دیدار سختی پیشرو داریم اما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا بازی خوبی را به نمایش گذاریم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

منچستریونایتد بعد از خداحافظی سرآلکس فرگوسن روزهای بسیار سخت و تلخی را پشت سرگذاشته است. این تیم با دیوید مویس بسیار بد ظاهر شد و این مربی اسکاتلندی نتوانست روزهای خوشی را برای هوداران یونایتد رقم زند. حتی مربی بزرگ چون لوئیس فان خال هم با وجود آنکه خریدهای نجومی در دو سال حضورش در شیاطین سرخ داشته اما نتایج ضعیفی به دست آورده و خطر اخراج را به شدت احساس می کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
در ستایش ژوزه مورینیو از زبان پدر تا الکس فرگوسن (بخش)۲