ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش به انتظار پرسپولیسی‌ها ازگل‌محمدی


واکنش به انتظار پرسپولیسی‌ها ازگل‌محمدیمهر/ مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتقاد از تصمیم برای برگزاری بازی فینال جام حذفی در خرمشهر و نامشخص بودن وضعیت میزبانی این شهر، به درخواست پرسپولیسی‌ها از یحیی‌گل‌محمدی واکنش نشان داد.
سعید آذری درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر سیاه‌جامگان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم این یکی از بازی‌های سخت ذوب‌آهن در این فصل بود. ما با تیمی بازی کردیم که یکی از مربیان تاکتیکی ایران هدایت آن را بر عهده دارد ضمن اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم.
ذوب آهن تبدیل به ماشین شده است
وی افزود: با این حال ذوب‌آهن به یک ماشینی تبدیل شده است که تمام اجزای آن خوب کار می‌کنند و بازیکنان در برنامه‌های فنی مربیان قرار می‌گیرند. باید از هواداران هم تشکر کنم که با وجود اینکه مسابقه اوایل هفته برگزار می‌شد، با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند.
تا آخرین لحظه به سهمیه فکر می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه این تیم دیگر شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ ندارد، به خبرنگار مهر گفت: ما تا آخرین لحظه لیگ به همه چیز فکر می‌کنیم و برایمان مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد. همین هفته چه کسی فکر می‌کرد که استقلال مقابل تراکتورسازی ببازد و پرسپولیس هم با آن قدرت خود چهار گل به گسترش بزند.
گسترش یکی از بازی‌های ضعیف خود را مقابل پرسپولیس انجام داد
آذری ادامه داد: تیم گسترش یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را مقابل پرسپولیس انجام داد. آنها همان تیمی هستند که سه بر یک از ما عقب بودند ولی در نهایت با نتیجه چهار بر سه برنده شدند. می‌خواهم بگویم همه چیز غیرقابل پیش‌بینی است و تا روز آخر باید برای خودمان بجنگیم.
با یک تساوی سهمیه گرفتیم
وی تاکید کرد: اگر ۴۹ امتیازی شویم، این شانس را داریم که در اثر لغزش دو تیم بالاتر خودمان، سهمیه آسیایی را بگیریم. سال گذشته ما تا روز آخر در رتبه ششم بودیم و با یک تساوی توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم.
واکنش به انتظار پرسپولیسی‌ها از گل‌محمدی
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه بازی آخر این تیم مقابل استقلال خوزستان یکی از پایه‌های اساسی تعیین قهرمان لیگ می‌باشد و پرسپولیسی‌ها از یحیی گل‌محمدی انتظار برد دارند، گفت: امیدوارم پرسپولیسی‌ها خودشان راه‌آهن را ببرند.
ماجرای تماس با باشگاه ذوب آهن
وی افزود: برای مثال می‌گویم دو روز پیش از یکی دو باشگاه با ما تماس گرفتند و از ما خواستند تا مقابل سیاه‌جامگان محکم بازی کنیم. من خطاب به آنها گفتم که اول خودتان بازی‌هایتان را ببرید و بعد به تیم‌های دیگر فکر کنید. ما وظیفه و شرافت ورزشی خودمان را می‌دانیم.
جانانه بازی می‌کنیم
آذری تصریح کرد: امیدوارم تمام تیم‌های لیگ تمرکزشان روی نتایج خودشان باشد. ما برای احقاق حق خودمان تا آخرین روز با امید می‌ایستیم؛ ما برای خودمان کار می‌کنیم. اینکه یحیی گل‌محمدی پرسپولیسی است، واقعیت است و غیرقابل کتمان نیست ولی توصیه من به پرسپولیسی‌ها این است که امیدشان اول به خدا باشد و دوم به ساق پای بازیکنان خودشان. ما جانانه در هفته آخر بازی خواهیم کرد.
فینال را در گرمای ۴۰ درجه برگزار نکنید
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به تاریخ برگزاری جام حذفی، یادآور شد: فعلاً که چیز رسمی به ما اعلام نشده ولی توصیه من به مسئولان سازمان لیگ که فعلاً رئیس هم ندارد این است که بازی را در ساعتی برگزار نکنند که دو تیم مجبور به تحمل گرمای ۴۰ درجه باشند. بدون‌شک برگزاری بازی در گرمای شدید، کیفیت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد بخصوص اینکه هوای خرمشهر شرجی هم است.
انتخاب خرمشهر تصمیم احساسی بود
آذری با انتقاد از انتخاب شهر خرمشهر به عنوان میزبان فینال جام حذفی، گفت: این یک تصمیم احساسی بود که سال گذشته گرفته شد. در فوتبال ما تصمیمات خلق‌الساعه کم رخ نداده است. به عنوان مثال زمانی می‌خواستند یک نفر را از تیم ملی کنار بگذارند و قانون ۲۷ ساله‌ها را پیاده کردند تا به این ترتیب یک نسل طلایی فوتبال‌مان نابود شود.
می‌توانستند برای خرمشهر کارهای بهتری انجام دهند
وی ادامه داد: برای بزرگداشت خرمشهر می‌توانستند صد کار بهتر از این انجام بدهند. من برای مردم خرمشهر احترام قائلم ولی آیا الان استادیوم این شهر با امکانات استاندارد آماده میزبانی از فینال جام حذفی است؟
سال گذشته به این تصمیم اعتراض کردم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باز هم می‌گویم برگزاری بازی در خرمشهر یک تصمیم احساسی بود. من این را الان نمی‌گویم. سال گذشته در جلسه با رئیس سازمان لیگ و مربی و مدیرعامل باشگاه نفت گفتم که چنین تصمیمی اشتباه است. امیدوارم آقایان بررسی کنند که آیا خرمشهر واقعاً توانایی برگزاری فینال جام حذفی را دارد یا خیر؟
بحث امنیتی فینال حذفی مطرح است
آذری یادآور شد: چطور بازی پرسپولیس با گسترش فولاد را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می‌کنند ولی بازی فینال جام حذفی که قطعاً مملو از تماشاگر می‌شود، باید در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود؟ با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس با استقلال اهواز، الان مباحث امنیتی هم مطرح است؛ بخصوص اینکه بازی در منطقه مرزی برگزار می‌شود و اینها مخاطراتی است که بازیکنان و هواداران را تهدید می‌کند.
کاش خرمشهر را تست می‌کردند
وی خاطرنشان کرد: خرمشهر چند سال است که شاهد برگزاری بازی‌های بزرگ نبوده است. کاش مسئولان با برگزاری یک تورنمنت چندجانبه، با حضور تیم‌های بزرگ قابلیت این شهر را برای میزبانی تست می‌کردند. مسئولان سازمان لیگ همین‌طوری یک تصمیمی گرفتند و همه را به چالش کشیدند.
فینال حذفی قطعا دچار چالش می‌شود
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه صحبت‌هایش کارشناسی است، گفت: شما نگاه کنید بعد از اتفاقات بازی استقلال اهواز با پرسپولیس، هیچ‌کس مسئولیت آن را بر عهده نگرفت. من بیشتر از آنکه نگران مباحث فنی بازی باشم، نگران مدیریت برگزاری فینال جام حذفی هستم که قطعاً دچار چالش خواهد شد.
آذری در پایان گفت: این صحبت‌های من با خبرگزاری مهر به عنوان یک سند باقی خواهد ماند و شما خواهید دید که من امروز اتفاقات فینال جام حذفی را پیش‌بینی کرده‌ام.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
استقلالی یا پرسپولیسی بودن نرگس محمدی