مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



هتاکی و اهانت رسانه‌های سعودی به سید حسن نصرالله


رسانه‌های سعودی در تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی عربستان از دیدارها و نشست‌های خفت‌بار مقامات رژیم آل سعود با مقامات صهیونیستی به هتاکی و اهانت به سید حسن نصرالله رهبر مقاومت پرداختند تا عمق کینه‌ خود از رزمندگان مقاومت را نشان دهند.

به گزارش «شیعه نیوز»، روشنگری اخیر سید حسن نصرالله درباره رژیم آل سعود و خیانت‌های این رژیم به اسلام و مسلمانان و گسترش همکاری و روابط پنهانی و آشکار میان آنها، خشم شدید رسانه‌های دربار سعودی را به دنبال داشته است.

یکی از این رسانه‌ها با انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز برای منحرف کردن افکار عمومی عربستان از نشست‌ها و دیدارهای علنی مقامات سعودی با اشغالگران قدس به تخریب وجهه سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان پرداخته و عمق کینه و عداوت خود با پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) را نشان داد. کاریکاتور بی‌شرمانه علیه رهبر مقاومت در حالی است که رزمندگان بی‌ادعای مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله علاوه بر به خاک مالیدن بینی صهیونیست‌های مغرور، آل سعود و تکفیری‌های وهابی دست پرورده آنها را هم در منطقه زمین‌گیر کرده‌‌اند و اجازه تحقق طرح‌های صهیونیستی سعودی آمریکایی در منطقه را نداده‌اند.

رسانه‌ سعودی در یک بازی ناشیانه و البته شکست خورده تلاش کرده است به زعم خود سید حسن نصرالله را فردی که با صهیونیست‌های اشغالگر رابطه دارد و به آنها خدمت می‌کند، نشان دهد در حالی که خود صهیونیست‌ها هم به مضحک بودن این ادعای سعودی‌ها اذعان دارند و ملت‌های منطقه و جهان هم به دروغگو بودن رسانه‌های سعودی پی برده‌اند، چرا که آنها بارها تصاویر دیدارها و خنده‌های مقامات سعودی و صهیونیستی را از شبکه‌های ماهواره‌ای جهانی مشاهده کرده‌اند.

تلاش شکست خورده رسانه‌های سعودی برای تخریب وجهه سید حسن نصرالله و دروغ مضحک خدمت مقاومت به صهیونیست‌ها در حالی است که اشغالگران قدس، حزب الله را بزرگترین دشمن و تهدید برای خود دانسته‌اند و در مقابل از امکان گسترش روابط با رژیم‌های مرتجع عرب و در راس آنها آل سعود ابراز خرسندی می‌کنند.

ادعای رسانه‌های سعودی علیه حزب‌‌الله در حالی است که ترکی‌الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس سابق سازمان  اطلاعات رژیم اخیرا با یک مقام صهیونیست در آمریکا دیدار کرده و به صراحت از تمایل رژیم آل سعود به برقراری روابط دیپلماتیک و گسترش همکاری با اشغالگران قدس سخن گفته است.

بهترین توصیف درباره آل سعود را سید حسن  نصرالله بر زبان جاری کرده است که این روزها به خاری در گلوی اشغالگران سرزمین حجاز و حرمین شریفین تبدیل شده است، رهبر مقاومت گفته بود آل سعود امروز جام‌ کینه‌هایش را جرعه جرعه سر می‌کشد.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
واکنش سید حسن نصرالله به اهانت به پیامبر(ص)