سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فضای اندروید را در کامپیوتر شخصی خود شبیه سازی کنید


فضای اندروید را در کامپیوتر شخصی خود شبیه سازی کنید

هنگامی که شما در حال کار و یا بازی با برنامه های موبایل هوشمند خود هستید ممکن است به علت کوچک بودن و یا ضعیف بودن پردازنده آن با مشکلات فراوانی مواجه شوید، مخصوصا در هنگام بازی هایی که نیاز به پردازنده های قوی دارند.

آی بایت/ هنگامی که شما در حال کار و یا بازی با برنامه های موبایل هوشمند خود هستید ممکن است به علت کوچک بودن و یا ضعیف بودن پردازنده آن با مشکلات فراوانی مواجه شوید، مخصوصا در هنگام بازی هایی که نیاز به پردازنده های قوی دارند.

یکی از راه حل هایی که ما می توانیم به شما پیشنها دهیم اجرای برنامه های اندرویدی خود بر روی سیستم های شخصی تان می باشد که در این صورت خواهید توانست با آرامش بیشتری به استفاده از این برنامه ها بپردازید چرا که هم صفحه نمایش برنامه بزرگتر شده و هم پردازنده اجرای برنامه بهتر شده است.

برنامه های متعددی همچون: YouWave و Andy در این زمینه وجود دارد ولی با این حال ما در این پست به معرفی برنامه Bluestacks می پردازیم.
این برنامه نصب شده بر روی سیستم های شخصی تمامی قابلیت های سیستم عامل اندرویدی شما را خواهد داشت و از بسیاری از برنامه های اندرویدی نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته نه برنامه هایی که نیاز به سنسورها و ویژگی های مخصوص موجود در گوشی ها را دارند.

برنامه دارای یک سری از محدودیت های دیگر نیز می باشد که مربوط به قطعات داخلی و هماهنگی آنها با این برنامه می باشد که این مشکلات ممکن است باعث ناکارآمدی برنامه در نصب و همچنین در اجرای برخی از برنامه ها در دستگاه شما شود.

کار اصلی این برنامه شبیه سازی فضای اندروید در سیستم عامل ویندوز شما خواهد بود که البته مقداری از فضای حافظه و پردازشگر سیستم شما را نیز اشغال خواهد کرد.
بهتر است از نصب اینگونه برنامه ها بر روی سیستم های ضعیف خودداری کنید.


ویدیو مرتبط :
‫برنامه نویسی اندروید - 11 - اجرا کردن شبیه ساز محیط اندروید (AVD Android Emulator) بر روی کامپیوتر‬‎