سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تخریب دیواره‌های استخر جان کارگر افغانستانی را گرفت


جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ساعت 15.02 ظهر امروز اعلام تخریب دیواره‌های یک استخر در خیابان خاوران و روستای زمان آباد گزارش شد.

وی افزود: 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و مشاهده شد در یک زمین کشاورزی یک استخر برای آبیاری استفاده می‌شد که 2 کارگر افغانی روی دیواره‌های این استخر مشغول کار بودند که به یک باره دیواره‌های استخر تخریب شد و 2 کارگر زیر دیواره‌ها گرفتار شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات نجات را از همان دقایق نخست آغاز کردند، گفت: در دقایق ابتدایی یک کارگر 40 ساله را از زیر آوار خارج کردند اما شدیداً دچار آسیب دیدگی شده بود.

وی افزود: کارگر دوم 45 ساله بود که آتش نشانان با دستگاه‌های مخصوص بتون‌های آوار شده را تخریب و کارگر را از زیر آوار خارج کردند که متأسفانه در همان دقایق اولیه به علت شدت جراحات زیاد جان خود را از دست داده‌بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حادثه دومی در تهران، خاطرنشان کرد: در ساعت 17.13 دقیقه آتش سوزی در انبار لوازم بهداشتی ساختمان در خیابان ملاصدرا و خیابان شیراز گزارش شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که 3 باب فروشگاه لوازم ساختمانی روی پشت بام خود با سقف کاذب انباری ایجاد کرده بودند که داخل آن مملو از مصالح شعله‌ور بود و دود زیادی ایجاد کرده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش در حال سرایت به اطراف و دیگر مغازه‌ها بود که آتش نشانان آتش را مهار و از سرایت آن جلوگیری کردند؛ این حادثه فقط خسارات مالی زیادی داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پوشش متحرك استخر - دیواره دار یكطرفه