سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر فرمانداری تهران درباره افزایش کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی امروز اعلام می‌شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بررسی کارشناسی و نهایی فرمانداری تهران پس از اعلام مصوبه شورای شهر تهران انجام گرفت و فرمانداری تهران نتیجه نهایی برای میزان افزایش نرخ کرایه‌های وسایط حمل و نقل عمومی را به شورای شهر برای اجرا ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر تهران در نخستین جلسه سال 95 نرخ بلیت مترو 25 درصد و نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی هر یک 15 درصد افزایش خواهد یافت.

نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 95 و اعتراض فرمانداری تهران در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در سال جاری با 15 درصد افزایش به تصویب رسید.

با بررسی‌های صورت گرفته نرخ بلیت مترو نیز از 12 درصد تعیین شده به 25 درصد افزایش تصویب شد؛ این مصوبه امروز شورای شهر به فرمانداری ارسال می‌شود و بعد از تأیید قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران نیز در این باره اظهار کرده بود که به طور حتم با افزایش بیش از نظر فرمانداری مخالف هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ماجرای افزایش کرایه تاکسی ها به دلیل افزایش قیمت بنزین