سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزارت دفاع یونان:جنگنده های ترکیه حریم یونان را تقض کردند


به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی یونان( آنا) روز چهارشنبه به نقل از وزارت دفاع یونان گزارش داد: که جنگنده های نیروی هوایی ترکیه با نقض حریم هوایی یونان و FIR آتن، بر فراز جزیره ' فارماکونیسو' و ' لزوه ی یونان پرواز کرده اند.
وزارت دفاع یونان با انتقاد شدید از عملکرد ترکیه و نقض حریم هوایی کشورش نیز گفت: جنگنده های نیروی هوایی یونان به موقع تعداد شش فروند اف - 16 نیروی هوایی ترکیه که وارد حریم هوایی یونان شده بودند، را شناسایی و آنها را مورد تعقیب قرار داده و از حریم هوایی یونان خارج کردند.
وزارت دفاع یونان در این باره اعلام کرد: جنگنده های نیروی هوایی ترکیه به نقض حریم هوایی یونان ادامه می دهند و این اقدام آنکارا خلاف قوانین بین المللی است.
وی با تاکید بر اینکه نیروی هوایی یونان آمادگی کامل برای دفاع از حریم هوایی کشورش را دارد، افزود : نیروی هوایی یونان با دقت تحرکات نیروی هوایی ترکیه را زیر نظر دارد.
یونان و ترکیه دارای اختلافات دیرینه دارند و در این اواخر اختلافات آتن و آنکارا بر سرمساله قبرس، اقدام به کشف منابع نفت و گاز در سواحل قبرس و یونان افزایش یافته است .
وزارت دفاع یونان بارها مدعی شده که جنگنده های نیروی هوایی ترکیه حریم هوایی یونان را نقض و با اقدام سریع و به موقع جنگنده های یونان مواجه شده اند.
اروپام**462**1908**1517

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نگاهی به جزیره‌ی سانتورینی یونان - سفر به قلب زیبایی های یونان