سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع): تلاش استکبار قدرت نمایی رژیم صهیونیستی است


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) بوشهر، سردار محمدتقی صفری روز دوشنبه در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) افزود: امروز جوانان ایران اسلامی با قدرت و تحت لوا و فرمان رهبر معظم انقلاب با دسیسه ها و فتنه های دشمنان مقابله و مبارزه خواهند کرد.
صفری با هشدار به استکبار جهانی نسبت به دخالت در کشورهای منطقه گفت: استکبار جهانی بداند سربازان مقام معظم رهبری همانند سربازان، سپاهیان و مشتاقان شهادت در رکاب امام(ره)، از انقلاب و نظام دفاع کرده و در برابر توطئه های دشمنان مبارزه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه مردم و جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت استکبار با نفوذ دستاوردهای انقلاب و نظام را تحت سیطره خود درآورد، ادامه داد: استکبار به همراهی آل سعود عزم خود را جزم کرده تا اسلام و مسلمانان را نابود کند.
صفوی با اشاره به اینکه استکبار جهانی حاضر نیست واقعیت های منطقه و جهان را به مردم بگوید، افزود: مسلمانان برای مبارزه با استکبار و دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بسیجیان ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان با امکانات و تبلیغات بسیار آمده اند تا با انقلاب مبارزه و تفکر بسیجی را ازبین ببرند، تصریح کرد: دشمنان برای ازبین بردن آزادگی، اسلام، نظام، شرافت، مردانگی و انقلاب آمده اند پس ما باید بر آنها فریاد بزنیم و تا نابودی آنها خسته نشویم.
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، یادآور شد: دشمنان در گذشته خاکریزهای مثلثی بر علیه ما زدند اما امروز تفکر و آرمان الهی ما در کشورهای کمونیستی با فریاد آزادگی ما برپاست.
صفری تاکید کرد: استکبار جهانی باید بداند که مردم ایران با هوشیاری، بیداری و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب با همه وجود از انقلاب و نظام پاسداری خواهند کرد.
7212/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نابودی رژیم صهیونیستی در25سال آینده/وعده صادق حضرت آقا