سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باران در راه گلستان/ دمای هوا كاهش و دریا مواج می شود


به گزارش شنبه ایرنا در این اخطاریه كه رونوشتی از آن برای استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران گلستان ارسال شده؛ آمده است: براساس الگوهای پیش یابی تا فردا /یكشنبه/ استان تحت تاثیر سامانه كم فشار حرارتی قرار داشته اما از مقارن ظهر به تدریج سامانه پرفشار و بارشی از سمت غرب به استان نفوذ و تا روز سه شنبه 21 اردیبهشت جاری به تناوب فعال خواهد بود.
این گزارش حاكیست: افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق و گاهی در برخی نقاط وزش شدید باد، طوفانی شدن دریا، مه غلیظ و كاهش دما تا 10 درجه سانتی گراد از جمله پی آمدهای این سامانه جوی خواهد بود.
بر پایه این گزارش با در نظر گرفتن تداوم بارش احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده های كوهستانی گلستان محتمل است ضمن اینكه از روز چهارشنبه و با عبور این سامانه از آسمان استان وضعیت جوی به حالت عادی خود بازخواهد گشت.
گفتنی است هواشناسی گلستان در حالی به سایر دستگاههای استان هشدار لازم برای وضعیت جوی پیش رو و آماده باش را داده كه وضعیت عادی خود را از دست داده است بطوریكه تا لحظه انتشار این خبر سامانه هوای گوی 1340 گلستان غیرفعال است.
همچنین از آنجا كه هواشناسی گلستان فاقد تلفن و پاسخگوی كشیك است تلاش خبرنگار ایرنا برای اطلاع از داده های جوی 24 ساعت گذشته بی نتیجه ماند.
3014/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وقتی دمای هوا 40 - باشد! آب تو هوا یخ میزنه