فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جانی دپ در انیمیشن «نومئو و ژولیت» صداپیشگی می‌کند


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، کمپانی‌های «پارامونت» و «مترو گلدن مایر» در حال ساخت قسمت دوم از انیمیشن سینمایی «نومئو و ژولیت» هستند که به گزارش این دو کمپانی، «جانی دپ» قرار است به جای شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی نومئو صحبت کند.

کارگردانی قسمت جدید از این انیمیشن را «جان استوینسون»، سازنده «پاندای کونگفو‌باز» براساس فیلمنامه‌ای از «بن زازو» به عهده خواهد داشت.

سازندگان این انیمیشن، تاریخ اکران آن را 12 ژانویه سال 2018 میلادی اعلام کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، قسمت اول این انیمیشن سال 2011 به کارگردانی «کلی آزبری» ساخته شد که با استقبال فراوانی نیز روبرو شد. او پیش از آن انیمیشن‌های موفقی چون «شرک »2و «دیو و دلبر» را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

«نومئو و ژولیت» . داستان دو همسایه است که برای مدتی طولانی با هم در حال دعوا و کشمکش هستند. آن‌ها از این موضوع خبر ندارند که به خاطر دشمنی بین آن دو، مایملک آن‌ها، شامل اسباب بازی‌ها و مجسمه‌های بین دو همسایه نیز با هم در دشمنی و نزاع هستند. این مجسمه‌ها و عروسک‌ها همانند شخصیت‌های فیلم داستان اسباب‌بازی تنها زمان‌هایی می‌توانند حرکت یا صحبت کنند که صاحبانشان آن‌ها را نمی‌بینند. همه چیز زمانی بهم می‌ریزد که پسر سرکرده یکی از خاندان‌های متخاصم، بعد از گذر نرده‌های جدا کننده این دو خانواده‌ی در جنگ، دختر سرکرده خانواده دیگر را ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انیمیشن نومئو و ژولیت(قسمت اول)