ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



"پرسپوليس" بهترين تيم ليگ د


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 16:39

"پرسپوليس" بهترين تيم ليگ در پنج هفته اخير/ استقلال هفتم

جــام نيـوز/ تيم فوتبال پرسپوليس بهترين تيم ليگ در پنج هفته اخير ليگ برتر از لحاظ کسب نتيجه بوده است.
تيم فوتبال پرسپوليس در پنج هفته اخير ليگ بهترين عملکرد را از لحاظ کسب نتيجه در ميان شانزده تيم برتر ليگ داشته است.
سرخپوشان در اين پنج بازي، به سه پيروزي و دو تساوي و ميانگين 2/2 امتياز براي هر بازي دست پيدا کرده‌اند و همراه با پنج تيم بالاي جدول، جزو شش تيمي بوده است که در اين مقطع متحمل شکست نشده است. سرخپوشان که تنها تيم گلزن در تمام يازده هفته ليگ برتر هستند، در دو ديدار از اين پنج بازي گلي دريافت نکرده‌اند.
ديگر تيمي که در اين مقطع پنج بازي، خيلي خوب عمل کرد، صباي قم بود که آنها نيز در اين مدت يازده امتياز کسب کردند ولي با توجه به احتساب تفاضل گل در اين پنج بازي، در مکان دوم قرار گرفتند.
تيم‌هاي استقلال صنعتي، ذوب آهن، گسترش فولاد تبريز و نفت تهران هم تيم‌هايي هستند که در اين مقطع پنج هفته موفق به کسب 9 امتياز شدند. البته تيم نفت يک بازي عقب افتاده دارد و حاصل تلاش آنها در پنج بازي آخرشان اين ميزان امتياز بود و پس از آنها، استقلال، سايپا و تراکتورسازي با کسب 7 امتياز، مکان‌هاي هفتم تا نهم را به خود اختصاص مي‌دهند. تيم‌هاي سياه جامگان و استقلال اهواز هم تنها يک امتياز در پنج بازي پاياني کسب کرده‌اند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟