سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ سامسونگ در ویدئوی جدید خود مراحل تکامل موبایل ها را به تصویر کشیده


تماشا کنید/ سامسونگ در ویدئوی جدید خود مراحل تکامل موبایل ها را به تصویر کشیدهدیجیاتو/ تیم بازاریابی سامسونگ در روزهای پیش از رونمائی رسمی از موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج برنامه ای ترتیب داده تا مردم را به سمت این محصولات جذب نماید. فارغ از ویدئوهای «هفت روز تا رونمائی» که در صفحه یوتوب سوئدی خود منتشر نموده، این کمپانی تعدادی ویدئوی خلاقانه دیگر نیز در رابطه با اسمارت فون های پرچمدار آتی خود ساخته و در پروفایل اصلی موبایل خود منتشر نموده است.

در همین راستا یکی از این کلیپ ها که مستقیما Galaxy S7 را تبلیغ نمی کند را در انتهای این مطلب می توانید مشاهده نمائید که چقدر نوآورانه از نمایش نخستین موبایل دنیا که اندازه یک آجر بود شروع می شود و سپس اولین تلاش غول تکنولوژی کره ای برای ساخت نخستین موبایل ساعتی پوشیدنی (SPH-WP10)، نخستین تلفن تلویزیونی (SCH-M2200)، نخستین تلفن MP3 جهان (Samsung SPH-M2500) را نشان داده و بعد از آن خط تولید گلکسی اس، اسمارت واچ های Gear S را به تصویر می کشد و در آخر عینک های واقعیت مجازی را به همراه این جمله که «چه کسی می داند فناوری ما را به کجا خواهد رساند» نمایش می دهد.

بر اساس این ویدئو و پیامی که در خود دارد این طور می توان گمانه زنی نمود که شرکت مورد بحث پس از معرفی موبایل های پرچمدار خود احتمالا بیشتر تمرکز خود را روی واقعیت مجازی خواهد گذاشت و چندان بعید نیست که به زودی دوربین Gear 360 خود را عرضه نماید. این محصول قابلیت اتصال بلوتوثی دارد و قادر است عکس ها و ویدئوهای 360 درجه ای ثبت نماید.

همچنین گفته می شود کسانی که گلکسی S7 را پیش خرید نمایند، یک جفت عینک واقعیت افزوده ی Gear VR نیز دریافت خواهند نمود. اما از همه آنها جالب تر این است که نشست خبری این محصول به صورت ویدئوی 360 درجه ای استریم خواهد شد.

بنابر این موارد، می توان نتیجه گیری کرد که چرا سامسونگ ویدئوی خود را در قسمتی که به واقعیت مجازی رسیده، متوقف می نماید. توصیه می نمائیم این کلیپ را تماشا کنید.

لینک تماشای ویدئو

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
تکامل سری Galaxy S را در ویدئوی جدید سامسونگ