سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماجرای جالب تصادف خودروی کترینگ با هواپیما در فرودگاه امام


مهر/ پرواز تهران - نجف ایران ایر در حالی روز پنجشنبه با بیش از ۱۰ ساعت تاخیر مواجه شد که یکی از مسافران این پرواز ادعاهای جالبی درباره این پرواز مطرح کرد.

پرواز شماره ۳۴۰۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) که قصد داشت روز پنجشنبه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد نجف ترک کند، با حدود ۱۲ ساعت تاخیر روبرو شد.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، خودروی حمل کترینگ در زمان انتقال به هواپیما، با در برخورد می‌کند و به دنبال این برخورد، صدماتی به بدنه هواپیما وارد می شود.

یکی از مسافران این پرواز مدعی شد: پس از این اتفاق، مسئولان فرودگاه جلوی چشم مسافران شروع می‌کنند با چکش و دیگر ابزار، در هواپیما را صاف کنند اما بازهم پرواز به دلیل این مشکل انجام نمی‌شود و مسئولان هم پاسخگویی مناسبی را به مسافران انجام نمی‌دهند.

البته مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه در پاسخ به اعتراض مسافران اعلام می‌کردند که باید هواپیماهای دیگر پس از انتقال مسافران و خالی شدن ساعت‌های پروازی، برای انتقال شما به فرودگاه بیایند.

براین اساس، ۳۰۰ مسافر این پرواز تا ساعات شب گذشته هنوز در سالن ترانزیت فرودگاه امام در انتظار پرواز نجف بودند و فضای مناسبی هم برای استراحت این مسافران فراهم نشده بود.

این پرواز که قرار بود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر پنجشنبه انجام شود، سرانجام ساعت ۲۴ و ۱۷ دقیقه دیشب انجام شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تصادف دو هواپیما در فرودگاه