توفان در مشهد با ۱۹ حادثه همراه شد


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد  گفت: در اثر وزش باد شدید در روز گذشته تعداد 19 حادثه سقوط درخت بر روی خودرو،  دیوار، موتور سیکلت و همچنین سقوط تابلوهای تبلیغاتی به سامانه 125 اعلام شد که همکاران ایستگاههای مربوطه به محل اعزام شدند و موارد رفع خطر گردید.

آتشپاد دوم حسن جعفری اظهار کرد: متاسفانه سقوط درخت بر اثر وزش باد شدید روز گذشته یکی از شهروندان موتور سوار را دجار جراحات جدی کرد که با حضور نیروهای نجاتگر این شهروند پس از رها سازی با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمان منتقل شد.

جعفری همچنین از برخورد زنجیره‌ای 13 خودرو سواری و سنگین با یکدیگر در بزرگراه کلانتری به عنوان یکی دیگر ازحوادث مورد توجه خبر داد و گفت: تصادف زنجیره ای روز گذشته در مشهد ضمن بر جای ماندن خسارات مالی گسترده، موجب مصدومیت وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: در سانحه رانندگی بزرگراه شهید کلانتری در روز گذشته تعداد 12 خودروی سواری و یک دستگاه تریلر به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر این سانحه رانندگی، دو تن از سرنشینان دو وسیله نقلیه سمند و پراید در داخل کابین این وسایل نقلیه محبوس و مصدوم شدند.

شبکه خبر


ویدیو مرتبط :
مرد پرسپولیسی که ۱۹ سال همراه تیم استقلال است!