فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دعوت سردار سلیمانی از خادمان شهدا و زائران راهیان نور برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، گفت: به فرمودۀ امام راحل «انقلاب ما ریشه در انقلاب و قیام عظیم سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دارد» و به یقین می‌توان گفت که تنها رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه والای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است، زیرا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) بوده و رمز موفقیتش در پیروی و تبعیت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای بوده است .

وی با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: حضور یکپارچه و غیرتمندانه عموم مردم در راهپیمائی یوم اله 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان و سیلی جانانه‌ای برصورت یاوه‌گویان خواهد زد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، افزود: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از مردم شهید پرور ایران اسلامی، بسیجیان و خادمان شهدا و زائران کاروان‌های راهیان نور دعوت می‌کند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای در راهپیمایی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک ملت ایران در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری، حماسه بزرگ دیگری خواهند آفرید و جلوه‌ای دیگر از مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند. امام(ره) نیز فرموده‌اند: «اگر کسی بگوید این شورای نگهبان کذا همچون آدمی مفسد است».

سردار سلیمانی افزود: اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست به نحوی که امام راحل می‌فرمایند: "من با نهاد شورای نگهبان صد در صد موافقم و عقیده‌‏ام است که باید قوی و همیشگی باشد". امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تأکید فرمودند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: ما بسیجیان با شناخت کامل و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و در راستای خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حمایت قاطع خود را با عملکرد شورای نگهبان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دعوت دکتر روحانی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن