سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



منطقه آزاد انزلی میزبان نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در دومین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و جمعی از نمایندگان و فعالان صنعت پوشاک و طراحان در منطقه ازاد انزلی برگزار شد، گفت:با رونمایی از سالن نمایشگاهی و مجهز منطقه آزاد انزلی امکان بهره برداری از توانمندیهای مد و لباس کشور با حضور برندهای مختلف و طراحان و دست اندرکاران و فعالان این حوزه به وجود می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اول در بهمن ماه سال گذشته اظهار داشت: امیدواریم با جمع بندی و بازدید از منطقه آزاد و بررسی توانمندی‌ها و درخواست‌های حاضران در جلسه برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس در این منطقه بتوان با رفع کمبودها در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است با حرکتی جهادگونه ظرفیت‌های کشور در عرصه مد و لباس را در این منطقه درونی کرده و زمینه‌های ایجاد ارتباطات دوسویه و صادرات به منطقه را فراهم نمود که این امر خود باعث رشد اشتغالزایی،ثبات و ترقی عرصه مد و لباس در منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب صنعت مد و لباس کشور در بین مناطق آزاد خواهد شد.

در ادامه این دیدار مسرور ضمن تشکر از دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای گسترش همکاری‌ها در این منطقه گفت: با به کارگرفتن تمام توانمندی و ظرفیت خود و تکمیل زیرساخت‌های اجرایی می‌توان روند رسیدن به بازارهای بین المللی را تسهیل کرده که این خود باعث توانمندی و افزایش سهم تولیدات داخلی و در اختیار گرفتن بازارهای منطقه ای می شود.

وی با اشاره به مراکز فروشگاهی در منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه با 5 مرکز تجاری بزرگ و 900 فروشگاه و با بهره برداری از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی در اردیبهشت ماه آمادگی میزبانی نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را دارد که امیدواریم با حضور تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و طراحان و فعالان حوزه مد و لباس اولین گام در تحقق منطقه ازاد انزلی به عنوان قطب صنعت مد و لباس مناطق آزاد محکم و استوار برداریم.

وی برگزاری نخستین نمایشگاه را در منطقه آزاد انزلی با توجه به رتبه بالا در بهره برداری از ظرفیت‌ها و ارتباطات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای نقطه عطف صنعت مد و لباس در بین مناطق آزاد دانست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه بین المللی دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته در منطقه آزاد انزلی