ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آذری: هواپیمای چارتر ما نیروی امنیت پرواز نداشت/ به سفرهای شکلاتی نمی‌روم!


سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد علت تاخیر در پرواز تیم ذوب آهن اصفهان گفت: هواپیمایی چارتر کرده بودیم تا تیم ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از ایران برود اما به این هواپیما نیروی امنیت پرواز نداده بودند. با این حال حدود 25 دقیقه پیش این هواپیما از تهران به اصفهان پرواز کرده و سفر تیم بدون مشکل انجام می شود.

وی در مورد علت غیبتش در سفر به ازبکستان گفت: این سفرها برای مدیران سفرهای شکلاتی است زیرا مدیر در این سفرها کاری ندارد انجام بدهد و من باید در ایران بمانم و به تعهدات باشگاه عمل کنم. من به این سفرهای شکلاتی نمی روم.

آذری در مورد غایبان کاروان ذوب آهن گفت: مهرداد قنبری و صائب محبی در این سفر همراه تیم ما نیستند.

وی در مورد ارزیابی‌اش از بازی با پاختاکور ازبکستان گفت: این تیم فوتبالی قدرتی انجام می دهد و استراتژی این تیم هم در بازی با ما شاید مثل بازی با النصر عربستان باشد که توپ را به حریف بدهند و به دنبال ضد حمله باشند. گل محمدی‌ هم تمرینات خوبی برای تیم انجام داده است. روحیه بازیکنان هم خوب است. 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پیش از سفر پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
بلیت پرواز چارتر - هواپیمای فرودگاه شیراز