ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرامر: چیچاریتو ستاره‌ای فروتن است


کرامر: چیچاریتو ستاره‌ای فروتن استورزش 3/ هافبک جوان لورکوزن به تحسین هم‌تیمی مکزیکی‌اش پرداخت.
چیچاریتو که اواخر نقل و انتقالات تابستانی به بایر لورکوزن پیوست، در دور رفت فصل جاری بوندسلیگا در 22 بازی برای این تیم به میدان رفت که حاصل آن 19 گل بود.
این آمار باورنکردنی او را به عنوان بهترین خرید این تیم و به جرأت حتی بهترین خرید این فصل بوندسلیگا مطرح کرد و او را تبدیل به پرسروصدا ترین و پرطرفدارترین مهره حال حاضر لورکوزنی‌ها نزد هوادارانشان کرد.
حال کریستوف کرامر با اذعان به اینکه این مسئله او و هم‌تیمی‌هایش را ناراحت نکرده، به "بیلد اشپورت" گفت:" برای باشگاهمان داشتن چنین ستاره‌ای خوب است. حضور او توجه بیشتری را به بازی‌های ما جلب می‌کند و پیراهن‌های بیشتری از فروشگاه‌هایمان خریده می‌شوند. در حال حاضر آمار هوادارانمان در شبکه‌های اجتماعی افزایش پیدا کرده که بیشتر آنها اهل مکزیک و امریکای جنوبی هستند."
این هافبک 24 ساله ملی‌پوش در ادامه افزود:" چیچاریتو یک ستاره است اما اصلا در رفتارش غروری نمی‌بینید؛ با اینکه سابقه بازی در رئال مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه‌اش دارد اما بسیار متواضع است و یک انسان دوست‌داشتنی."

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گل به خودی باورنکردنی کرامر