سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه روشنگرانه مقام معظم رهبری افکار عمومی جهان را تحت تاثیر قرارداد


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی درخطبه های نماز جمعه گناوه افزود::حضرت آیت الله خامنه ای تاکید دارند که مردم به اصل اسلام مراجعه و آن را مطالعه کنند تا ببینند که مبنای دین، رافت، عطوفت، برادری، برابری و عدالت است و خشونت در آن جایی ندارد و از تروریسم به عنوان حربه استفاده نمی کند.
وی یادآورشد :مشکلاتی که امروز از ناحیه تروریسم در فرانسه ،کشورهای اسلامی و خاورمیانه دامنگیر مردم شده هیچ ربطی به اسلام واقعی ندارد بلکه توسط همان تروریست هایی ایجاد شده که خودشان توسط غربی ها و صهیونیست ها بوجود آمده اند.
حجت الاسلام رکنی اظهارداشت: نامه اول مقام معظم رهبری به جوانان غربی در ذهن و جان این جوانان تحول ایجاد کرد و نامه دوم ایشان هم بازتاب گسترده ای داشته است .
امام جمعه گناوه افزود: دشمنان اسلام به دنبال آن هستند که چهره زشت و خشنی از اسلام به نمایش بگذارند و تروریست هایی مانند داعش را نماد اسلام معرفی کنند در حالی که چنین نیست و اسلام دین مهربانی و همدیگرپذیری است.
وی همچنین به موضوع حقوق بشر اشاره کرد وافزود: حقوق بشر سازمان ملل اهرمی برای فشار برجمهوری اسلامی ایران شده است.
امام جمعه گناوه یادآورشد: حقوق بشر برای خود آنهایی که امروز به عنوان ناقض حقوق بشر در عراق ،یمن ، سوریه از جنایتکاران حمایت می کنند وحامی ترویستها هستند معنایی ندارد.
3035/ 6045

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جواب نخبگان جهان به نامه مقام معظم رهبری