فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گروه «دالغا» کنسرت «آشیق جنون» را برگزار می‌کند+فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس، این کنسرت 29 دی سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، روی صحنه می‌رود و بلیت‌فروشی آن از طریق سامانه 84200 آغاز شده است. گروه «دالغا»، در این کنسرت قطعه‌هایی از ردیف آوازی، قطعه‌هایی شاد و قطعه‌هایی حماسی اجرا می‌کند.

موغانا جیران در دستگاه ماهور، قطعه «کورعرب ماهنیسی» با آهنگسازی فکرت امیر‌اف، قطعه‌ای در دستگاه شور، قطعه‌ای با نام «اوینا گولوم» و «آی ایشی‌غیندا»(نور مهتاب)، از جمله آثاری است که در کنسرت گروه «دالغا»‌ اجرا می‌شود.

استاد جلیل حمیدی نوازنده بالابان (دودوک)، اُکتای زمانی نوازنده قوپوزجوره، آیدین مهدی پور نوازنده قوپوزباس، یاشار ایمانپور قوپوزتاوار، مجید رحیمی‌پور نوازنده قاوال (دایره)، عارف مهدی‌پور نوازنده قوشاناغارا، عطا عیوض‌پور نوازنده ویلنسل، آرش سرانی‌آذر نوازنده بأس بالابان و امیر آل‌نبی نوازنده پرکاشن، دیگر اعضای گروه دالغا هستند.

گروه موسیقی دالغا فعالیت هنری خود را از سال 1369 و با مدیریت چنگیز مهدی پور آغاز کرده است. این گروه از سال 1370 تا سال 1380 بارها در جشنواره‌های داخلی به عنوان گروه برتر شناخته شده است. گروه دالغا کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف ایران و بیش از 30 کشور دنیا به روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرا در شهرهایی مانند اصفهان، کیش، همدان، کرمان، تهران و تبریز و کشورهایی مانند کانادا، ترکیه، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد، ژاپن، چین، کلمبیا، آذربایجان و اسپانیا اشاره کرد.

در ادامه تیزر کنسرت پیش‌روی گروه دالغا را می‌بینید:

انتهای پیام/

http://fna.ir/L0301H


ویدیو مرتبط :
شیروان آشیق ماهنیسی.گروه دالغا چنگیز مهدی پور