علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری سمپوزیوم ارزیابی فناوری‌های سلامت، تجربه مشترك ایران و اسپانیا


به گزارش ایرنا ازدانشگاه علوم پزشكی تهران، دكترعلی اكبری ساری و دكتر امیرحسین تكیان رئیس و معاون بین‌الملل دانشكده بهداشت، مدعوینی از وزارت بهداشت، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در این برنامه كه چهارشنبه اول اردیبهشت برپا شد، حضور داشتند.
دكترتكیان در حاشیه این سمپوزیوم اظهاركرد: پیرو سفر هیأت دانشگاه علوم پزشكی تهران به اسپانیا و حضور در دانشگاه سانتیاگو دی كمپوستلا، فرصت تعامل با دكتر راوینا و دعوت از وی جهت حضور در دانشكده بهداشت فراهم شد.
معاون بین‌الملل دانشكده بهداشت با بیان اینكه دكتر راوینا از اساتید اپیدمیولوژی و طب پیشگیری دانشگاه مذكور و فردی شناخته شده در حوزه ارزیابی فناوری‌های سلامت است، گفت: در همین راستا با حضور هیأت اسپانیایی در دانشگاه، بستر لازم برای برگزاری این سمپوزیوم ایجاد شد.
وی افزود: گروه سلامت جهانی و سیاست‌گذاری عمومی و موسسه ملی تحقیقات سلامت كشور، دانشكده بهداشت را در برگزاری سمپوزیوم مذكور همراهی كرده‌اند.
تكیان تصریح كرد: بخش نخست این سمپوزیوم به ارائه تجربیات ارزیابی فناوری‌های سلامت ایران توسط دكتر مجدزاده، رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت كشور اختصاص یافت و در بخش بعدی نیز تجربیات اسپانیا در این زمینه بیان شد.
معاون بین‌الملل دانشكده بهداشت با اشاره به اهمیت مقوله ارزیابی فناوری‌های سلامت در نظام سلامت كشور اظهاركرد :با توجه به منابع محدود در نظام سلامت امكان بهره‌برداری از تمامی تكنولوژی ها فراهم نیست برهمین اساس این ارزیابی‌ها به صورت شواهد محور به گزینش بهترین اقدامات با صرف هزینه كمتر كمك خواهد كرد.
وی همچنین از مهیا بودن امكان همكاری‌های گسترده‌تر با دانشگاه سانتیاگو دی كمپوستلا در این زمینه خبر داد و بیان داشت: در نشستی مشترك با دكتر راوینا در مورد فرصت‌های آموزشی مشترك، تربیت نیروی انسانی در مقاطع فوق‌لیسانس و دكتری، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و در نهایت تبادل اساتید و دانشجویان با رویكرد انتقال تجربیات به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازیم.
تكیان ابراز امیدواری كرد برگزاری سمپوزیوم و نشست مشترك به پیشبرد اهداف دو كشور در زمینه ارزیابی فناوری سلامت با محوریت دانشگاه‌های علوم پزشكی تهران و سانتیاگو دی كمپوستلا كمك كند.
علمی **1354**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری اولین همایش تجربه کاربر در ایران