ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چیچیچ، چهاردهم اردیبهشت به تهران می‌آید


به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ اسفندماه سال 94 به مدت 15 روز با 30 بازیکن نوجوان دختر در اردو شرکت کرد و فدراسیون والیبال در ارزیابی های خود عملکرد این مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال پسندید. بر همین اساس همکاری یک ساله مایدا با فدراسیون والیبال ایران در دو زمینه هدایت تیم ملی بانوان و فعالیت در رده‌های سنی مختلف والیبال دختران در سال 95 انجام می‌شود.

این مربی اسلوونی تبار روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه وارد تهران شده و از 16 اردیبهشت نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان آغاز می‌شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا را در سال جاری پیش رو دارد و خود را باید برای این رقابت‌ها آماده کند. پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام انجام خواهد شد که دور مقدماتی آن با حضور هشت تیم برتر آسیا از 22 شهریورماه آغاز می‌شود. در این رقابت‌ها تیم‌های ایران، چین، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، تایلند، چین تایپه و ویتنام (میزبان) حضور دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شما و آی فیلم چهاردهم اردیبهشت ماه 1394