فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ونتورت میلر: من خودکشی کرده ام


«وِنتورت میلر» بازیگری است که با سریال محبوب «فراز از زندان» به شهرت رسید. او در روزهای اخیر در فیس بوک متنی منتشر کرد و در مورد عکسی که از او پخش شد حرف زد.

روزنامه هفت صبح: «وِنتورت میلر» بازیگری است که با سریال محبوب «فراز از زندان» به شهرت رسید. او در روزهای اخیر در فیس بوک متنی منتشر کرد و در مورد عکسی که از او پخش شد حرف زد. در این عکس میلر با اضافه وزن مشهودی دیده می شود: «امروز تصویری از خودم دیدم که برایم عجیب بود.

انتشار چنین عکس هایی البته برای اولین بار نیست که اتفاق می افتد اما این یکی مثل بقیه نیست. این عکس مربوط به سال 2010 است. من در آن زمان به دلایل مختلف از سینما فاصله گرفته بودم. مهمترین دلیل این بود که دست به خودکشی زده بودم. این موضوعی است که می خواهم امروز آن را فاش کنم. افراد کمی در جریان شرایطی هستند که مرا به این کار سوق داد.»

من خودکشی کرده ام

او گفته است که از بچگی اش با افسردگی دست و پنجه نرم کرده است و شش سال به دنبال آرامش بوده است: «این گونه بود که شروع کردم به خوردن بی رویه، بقیه شاید مواد مخدر و الکل مصرف کنند اما من فقط به خوردن فکر می کردم. این طوری بود که اضافه وزن وحشتناکی پیدا کردم.»


ویدیو مرتبط :
دومین تریلر سریال صاعقه + رونمایی از چهره ونتورت میلر