ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از حل مشکل بلیت هواپیمای داوران تا گرفتن تست پزشکی و رتبه‌بندی ناظران


به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال که وظیفه سیاستگذاری کلان در امر داوری را دارد برای بهبود شرایط داوری در نیم فصل دوم لیگ برتر جلسه‌ای را در حاشیه کلاس داوری برگزار کرد.

در این نشست فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، رامین حقیقی‌زاده، حسن کامرانی‌فر، صدرالدین موسوی، حبیب‌الله شیرازی حضور داشتند و 6 مورد را به تصویب رساندند. موارد مصوب شده در کمیته داوران به شرح زیر است:

1- تعداد داوران و کمک داوران در نیم فصل دوم به 25 داور و 50 کمک داور تقلیل پیدا کند.

2- همانند جام جهانی برای دیدارهای لیگ برتر در نیم فصل دوم از داوران جوان به کلاس داوری نیم فصل دعوت شده و به عنوان داور چهارم استفاده شود.

3- یک کلاس توجیهی برای ناظران برگزار شود تا ناظران رتبه‌بندی شوند و از ناظران خوب و قدرتمند در بازی‌های حساس استفاده شود.

4- از دبیر کل فدراسیون فوتبال خواسته شود مشکل تهیه بلیت هواپیما داوران در لیگ برتر را حل کند.

5- در نیم فصل لیگ از داوران تست پزشکی و آمادگی جسمانی گرفته شود.

6- در صورت تایید دبیر کل فدراسیون مربیان، مدیران عامل و سرپرست‌های تیم‌های لیگ برتری با اعضای کمیته داوران نشستی برگزار کنند.

این مصوبات برای اجرا به دپارتمان داوری فدراسیون ابلاغ شده با این حال دو مورد از این موارد که باید به تایید دبیر فدراسیون برسد پس از تصویب از سوی ایشان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
حل مشکل در خروجی گرفتن کیوبیس not enough space