حضور شرکت نفت سپاهان در نمایشگاه صنعت نفت تهران


بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، که نخستین نمایشگاه نفتی در دوران پس از تحریم است، 16 اردیبهشت‌ ماه با حضور بیش از یک‌هزار و 900 شرکت داخلی و خارجی از جمله شرکت نفت سپاهان، به عنوان حامی، آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امسال بیش از 800 شرکت بین‌المللی از 38 کشور دنیا همچون آلمان، اوکراین، چین، سوئیس، ایتالیا، امارات، ارمنستان، اتریش، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، هند، مالزی، موناکو، هلند، لهستان، امریکا، کانادا، ونزوئلا، کره‌جنوبی، استرالیا، روسیه، اسپانیا، سنگاپور، ترکیه، انگلستان، آذربایجان، نروژ، سوئد، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزلند، تایوان، پرتغال، اندونزی و فنلاند در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت در خاورمیانه و جزو نمایشگاه‌های برتر جهان به شمار می‌رود که از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

شرکت نفت سپاهان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه و تولید کننده انواع روغن‌های صنعتی و موتوری با برند "اسپیدی" در سالن 8-9 (غرفه 155) حاضر می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پژوهشگاه صنعت نفت در بیستمین نمایشگاه نفت تهران