ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رونالدو، سرحال و آماده برای‌ مصاف با اسپانیول


رونالدو، سرحال و آماده برای‌ مصاف با اسپانیولورزش 3/ رئال مادرید فردا از ساعت 23 در برنابئو به مصاف اسپانیول خواهد رفت تا با کسب یک پیروزی، خاطره تساوی مقابل بتیس را از ذهن هوادارانش پاک کند.
آخرین تمرین رئالی ها پیش از این بازی امروز در کمپ والدبباس به انجام رسید و زیدان آخرین کارهای تاکتیکی خود را با بازیکنانش مرور کرد. در این تمرین کریستیانو رونالدو از همیشه سرحال تر و اماده تر نشان می داد. او امیدوار است همچون بازی رفت که 5 گل به اسپانیول زد، فردا نیز گلزنی هایش به تیم دوم شهر بارسلون را تکرار کند.
در تمرین امروز، گرت بیل همچون دو هفته اخیر به دلیل مصدومیت غیبت داشت و په په نیز مثل چند روز گذشته در سالن بدنسازی بصورت اختصاصی تمرین کرد تا غیبت او در بازی فردا حتمی باشد. برای دیدار حساس فردا خامس رودریگز به احتمال فراوان به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و راموس و واران، زوج خط دفاعی کهکشانی ها را تشکیل خواهند داد. رئالی ها امیدوارند بازی امروز بارسلونا و اتلتیکو مساوی شده و آنها با پیروزی بر اسپانیول، فاصله با صدر جدول را که هم اکنون 5 امتیاز است کاهش دهند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
آخرین تمرینات برای آماده سازی بازی با اسپانیول