هدیه تهرانی به تماشای «پات» می‌‌نشیند


هدیه تهرانی به تماشای «پات» می‌‌نشیندمهر/ فیلم سینمایی «پات» به کارگردانی امیر توده‌روستا روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در نمایش ساعت ۱۵ خود در خانه هنرمندان میزبان هدیه تهرانی خواهد بود.
فیلم سینمایی «پات» از ابتداى اردیبهشت ماه در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در آمده است و قصه‌ چند روز یک سگ و سه زن در تهران را روایت می‌کند. این فیلم روز پنجشنبه و در سانس ساعت ۱۵ خانه هنرمندان میزبان هدیه تهرانی، بازیگر سینمای ایران می‌شود.
«پات» که چهار سال از زمان ساخت آن گذشته است در جشنواره هاى معتبرى چون ورشو لهستان، توکیو ژاپن، سائوپائولو برزیل، ترنسیلوانیا رومانى، تفلیس گرجستان، واشنگتن دى سى آمریکا حضور داشته و موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ترنسیلوانیا شده است.

بازیگرانى همچون ساعد سهیلى، مصطفى ساسانى، سونیا سنجرى، نگار حسن زاده، جمشید نورى، فهیمه دباغى، بهنام حمیدى فرد، ماندانا نصرتى، بهزاد اشکان، مریم موقر، صادق زمانى به همراه یک سگ به نام «بابى» در این فیلم ایفاى نقش کرده‌اند. محمد رسولى مدیر فیلمبردارى و میثم صمدى تدوینگر این فیلم هستند.

این فیلم در تهران در پردیس‌های سینمایى کورش، سینما فرهنگ، موزه سینما، چهارسو و خانه هنرمندان و در شهرهاى مشهد، شیراز، اصفهان و کرج روى پرده سینماها است.





منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
روزگار شلوغیه خانم تهرانی(هدیه تهرانی با 3 فیلم جدید)