سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار كردستان از سد قشلاق سنندج بازدید كرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در بازدید از سد قشلاق سنندج ضمن مشاهده آخرین وضعیت آب سد قشلاق، با یادآوری بحران خشكسالی و كمبود آب در سال گذشته در شهر سنندج و تقدیر از نحوه مدیریت بحران آب گفت: خداوند متعال را شاكریم كه امسال سال پربارانی بود و ما را از بحران نجات داد.
وی افزود: بارش های اخیر نیاید منجر به این شود كه فكر كنیم بحران رفع شده و صرفه جویی نكنیم چرا كه آینده به لحاظ بارندگی و وضعیت منابع آب قابل پیش بینی نیست.
استاندار كردستان اظهار كرد: كشور ما یك كشور گرم و نیمه خشك است لذا باید با مدیریت صحیح، صرفه جویی و مصرف بهینه در بخش آب شرب و كشاورزی را كماكان مراعات كرد.
مدیرعامل شركت آب منطقه ای كردستان نیز در جریان این بازدید گفت: سال گذشته همین موقع در آستانه بحران برای تأمین آب شرب شهر سنندج بودیم اما به لطف خداوند امسال سد قشلاق با آورد مناسب مواجه و هم اكنون میزان ذخیره آن مطلوب و شرایط مناسبی برای تأمین آب شرب شهر سنندج داریم.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو همچنین وضعیت سایر سدهای استان را نیز تشریح كرد و گفت: هم اكنون سدهای گاران، زیویه، بانه، سورال و سد و دریاچه زریوار در حال سرریز شدن هستند.
در این بازدید مدیران عامل صنعت آب و برق استان و همچنین معاونین و مدیران شركت آب منطقه ای كردستان؛ استاندار را همراهی می كردند.
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار گلستان از سد آقدکش