سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حیدر العبادی: عراق اجازه حضور نظامیان ترکیه در موصل را نخواهد داد


حیدر العبادی: عراق اجازه حضور نظامیان ترکیه در موصل را نخواهد داد

میزان/ نخست وزیر عراق تاکید کرد که این کشور اجازه حضور نظامیان ترک در موصل را نخواهد داد.

به گزارش السومریه نیوز؛ حیدر العبادی امروز _شنبه_ طی سخنانی بار دیگر با محکومیت ادامه حضور نظامی ترکیه در شمال عراق، به مقامات آنکارا هشدار داد در صورتی که نظامیان ترکیه هرچه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند، بغداد اقدامات دیگری را در این خصوص انجام اتخاذ خواهد کرد.
العبادی در ادامه با بیان اینکه ترکیه بنابه برخی دلایل داخلی از عقب نشینی از شمال عراق در هراس است، اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم حضور نظامیان ترک در عراق ادامه پیدا کند.
نخست وزیر عراق بدون ذکر نام ترکیه خطاب به این کشور اعلام کرد: برخی پس از دستاوردهای گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با تروریسم تلاش کردند عراق را تضعیف کنند.
العبادی اظهار داشت: با وجود اینکه ترکیه به آمریکایی ها اعلام کرده بود که از شمال عراق عقب نشینی خواهد کرد، با این وجود تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لحظه ورود حیدر العبادی به شهر موصل برای اعلام آزادی این شهر