سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سهل انگاری پیمانكارباعث فررویختن سقف كاذب بیمارستان امام(ره) ساری شد


بر اساساعلام مسئولان بیمارستان ، تخریب سقف كاذب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خسارت و تلفاتی نداشت .
بیمارستان امام خمینی شهرساری كه در سال 1350 ساخته شد ، به عنوان یك مركز درمانی و آموزشی دارای 22 بخش تخصصی وفوق تخصصی است .
دراین واحد بیمارستانی 9 رشته آموزشی دستیاری،10 گروه آموزشی، 23 درمانگاه و 150 عضو هیات علمی فعالیت دارند.
مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی مازندران فروریختن بخشی از سقف كاذب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری را به دلیل فعالیت ساختمانی حاشیه این بیمارستان و سهل انگاری پیمانكار و كارگران فعال در این پروژه تایید كرد.
محمد سطان تویه پنجشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت كه مدیریت درمان استانی درراستای خدمات رسانی بهتر به بیماران، طرح توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان امام (ره) و سایر بخش ها را در پنج طبقه ساختمانی در محل داروخانه سابق این واحد بیمارستانی دردست اجرا دارد.
وی افزود: سهل انگاری درعملیات خاكبرداری باعث فشار به ساختمان اتاق اورژانس فعلی و ریختن بخشی از سقف كاذب این بخش شد كه خوشبختانه خسارت و تلفاتی نداشت.
به گفته وی هم اكنون پیمانكار و كارگران كه با بی دقتی خود باعث فروریختن سقف كاذب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شدند، سرگرم مرمت سقف هستند كه بزودی این كار به پایان می رسد.
استان مازندران دارای 34 واحد بیمارستانی دولتی و غیردولتی است.
6982/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عاقبت سهل انگاری!!!!