سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرود اضطراری هواپیمای مسافربری هندی از بیم بمب گذاری


فرود اضطراری هواپیمای مسافربری هندی از بیم بمب گذاریایرنا/ یک هواپیمای خطوط داخلی هند که از شهر «بونیشوار » در شرق این کشور به سوی بمبئی پرواز می کرد، روز شنبه از بیم تهدید به بمب گذاری در فرودگاه «ناگپور» در ایالت ماهاراشترا مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش ایرنا- خلبان این هواپیما به دنبال پخش شایعه ای در خصوص بمب گذاری در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در حیدرآباد شد.
ماه گذشته نیز یک فرد هواپیما که از شهر «بهاول پور» در ایالت پنجاب به سوی دهلی نو پایتخت این کشور در حرکت بود به علت پخش شایعه ای مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه «ناگپور » شده بود.
«ناگپور» درایالت مهاراشترا با بیش از دو میلیون نفر جمعیت سیزدهمین شهر پرجمعیت هند است .
چندی پیش داعش هند را به حمله بزرگ تهدید کرده بود.
نیروهای امنیتی هند درچند روز گذشته 15 نفر از حامیان داعش که قصد بمب گذاری درنقاط مختلف این کشور را داشتند ،بازداشت کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
فرود اضطراری هواپیمای مسافربری