همراهی دانشگاه و نهادهای اجرایی موفقیت را به همراه می‌آورد


دبیر جشنواره استانی طراحی پوستر پیام‌های تصویری پیشگیری اولیه از اعتیاد گفت: هرجا شاهد همراهی دانشگاه و نهادهای اجرایی بوده‌ایم، موفق شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، مهندس صادقی که در آیین اختتامییه نخستین جشنواره استانی طراحی پوستر پیام‌های تصویری پیشگیری اولیه از اعتیاد در محل تالار فردوسی فرهنگ‌سرای جهاددانشگاهی مشهد سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: بایستی فعالیت‌ در این زمینه را با جدیت بیشتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این جشنواره قدمی در راستای جلوگیری از اعتیاد در سطح جامعه باشد .

رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تصریح کرد: در جهاددانشگاهی فعالیت‌های گسترده‌ای داریم، خبرگزاری ایسنا، مرکز افکار سنجی ایسپا، خبرگزاری ایکنا، انتشارات، فرهنگ‌سرا و ... و در موضوع آموزش عالی هم حضور داریم، پژوهشکده‌های متنوع و مراکز مختلف آزمایشگاهی از دیگر ظرفیت‌های گسترده جهاددانشگاهی خراسان رضوی است.

صادقی تصریح کرد: مرکز مشاوره و خدمات اجتماعی جهاد دانشگاهی در این زمینه فعالیت‌های قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افراد بسیار خوشفکری هستند، گفت: این جشنواره با پیشنهاد همکاران ما در این شورا شکل گرفت و پس از تعیین برنامه و چارت فراخوان صادر شد و خوشبختانه تعداد زیادی اثر به دست ما رسید.

دبیر جشنواره استانی طراحی پوستر پیام‌های تصویری پیشگیری اولیه از اعتیاد عنوان کرد: از بین آثار 59 اثر برای داوری و 27 اثر برای شرکت در نمایشگاه برگزیده شدند و در نهایت 3 اثر در بخش دانشجویی و 3 اثر در بخش آزاد برگزیده شدند که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

صادقی گفت: دوستان زیادی از مراکز هنری و دانشگاهی به ما کمک کردند تا این جشنواره به خوبی بتواند به ایفای نقش خود بپردازد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر نجف زاده معاون محترم اجرایی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در خصوص پیگیری های دکتر مددی در انجام پرو