ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قاسمی: اردوی خارج از کشور می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 08:16

قاسمی: اردوی خارج از کشور می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد

فارس/ ملی‌پوش دوی سرعت ایران گفت: اگر قبل از مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا اردویی چند روز در این کشور هم داشته باشیم، می‌تواند به بالارفتن آمادگی‌مان کمک کند.
رضا قاسمی در مورد شرایطش اظهار داشت: قرار بود از اواخر همین هفته در جزیره کیش اردو داشته باشیم، اما فعلاً مکانی که باید آنجا اقامت داشته باشیم مشخص نشده است. فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده این اتفاق بیفتد. قرار است اردوی سه ماهه‌ای را در این جزیره داشته باشیم تا خودمان را برای مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در قطر آماده کنیم.
وی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در اسفندماه مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در آمریکا را در پیش رو داریم که باید برای آن مسابقات هم که سهمیه‌اش را داریم آماده کنیم.
ملی‌پوش دو و میدانی ایران در مورد اینکه آیا اردوی خارجی هم خواهید داشت یا خیر؟ گفت: فعلاً مسئولان فدراسیون تصمیمی در این زمینه نگرفته‌اند. امیدوارم برای مسابقات قهرمانی جهان برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد. فکر می‌کنم که اگر پیش از این مسابقات اردویی چند روزه در آمریکا داشته باشیم به سود ما خواهد شد. امیدوارم چند مسابقه تدارکاتی هم برای این رقابت‌ها داشته باشیم.
قاسمی در پاسخ به این سؤال که آیا در قهرمانی آسیا برای کسب مدال هم تلاش می‌کند یا خیر، گفت: هدفمان این است که روی سکو برویم. اردوی کیش که شرایط آب و هوایی خوبی هم دارد و نزدیک به قطر است، می‌تواند کمک زیادی به ما کند. خوشبختانه یک ماساژور هم در این اردو کنار ما خواهد بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تفاوت ایرانی ها در داخل کشور و خارج کشور